Onderdeel vanOntwerpers van onderwijs

Klachtenregeling

Overal waar gewerkt wordt ontstaan wel eens misverstanden of worden fouten gemaakt. Dat kan bij ons op school ook gebeuren. Veelal berusten klachten op miscommunicatie tussen betrokkenen. Daarom raden wij u aan als u een klacht heeft zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de groepsleerkracht en haar/hem het probleem voor te leggen. 

In negen van de tien gevallen kan het probleem meteen worden opgelost. Mocht dit niet lukken of heeft u het idee dat u uw klacht niet met de leerkracht kunt bespreken, dan kunt u de zaak bespreken met de directeur.

Vertrouwenspersoon

U kunt ook contact opnemen met de vertrouwenspersoon van de school. Deze luistert naar de klacht en doet suggesties om de klacht op te lossen of brengt partijen bij elkaar om er over te praten. De vertrouwenspersoon op onze school is: Sabella de Grijs. Zij is te bereiken via s.degrijs@alfonsariens.nl

Daarnaast heeft SKO voor medewerkers, ouders en leerlingen binnen de school ook de mogelijkheid zich te wenden tot onze externe vertrouwenspersoon, dit op grond van de klachtenregeling. Onze externe vertrouwenspersoon is: mevrouw Francine Prak. Zij is bereikbaar via het e-maiadres: francine@livp.nl of per telefoon: 06-24989654.

Mocht al het bovenstaande naar uw idee geen bevredigend resultaat opleveren, dan kunt u uw klacht, bij voorkeur schriftelijk, melden bij SKO, Postbus 608, 8200 AP Lelystad (e-mail: secretariaat@skofv.nl).

IMG_8522-21.jpg
IMG_8646-62.jpg

Meer over ouders en communicatie

Contact opnemen met KBS Alfons Ariens

Wij vinden bijzondere kinderen gewoon, zoals wij gewone kinderen bijzonder vinden. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Contact opnemen